بیست و یکمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» علاوه بر فضای فروش و امکان بازدید از نمایشگاه، فرصت‌های شغلی، خدمات پزشکی و مشاوره ای را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

نمایشگاه زنان و تولید ملی

همشهری آنلاین: بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا سی ام شهریورماه در حال برگزاری است. این نمایشگاه حاصل توانمندی و خلاقیت بانوان توانمند، سرپرست خانوار و تولیدکنندگان برتر در عرصه پوشاک و صنایع دستی بوده و تولیدکنندگان سعی کرده اند تا بهترین محصولات خود را با مناسب ترین قیمت‌ها در معرض فروش و نمایش بگذارد. در این نمایشگاه علاوه بر فضای نمایش و فروش دست آفریده‌های تولیدکنندگان، امکانات دیگری نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده شده است؛ از اتاق بازی کودک تا خدمات مشاوره در فضای «خانواده یار»، اورژانس، آتش نشانی و غرفه سازمان پیشگیری و مدیرت بحران شهر تهران هم از سایر فضاهای این نمایشگاه است که مراجعه کنندگان می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

بخش خانواده‌یار

بخش خانواده یار در قسمت ورودی سالن تهران قراردارد که به بازدیدکنندگان خدمات مشاوره ارائه می دهد. این طرح در در قالب حمایت و خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان انجام می شود.

اتاق بازی کودک نمایشگاه زنان و تولیدملی

اتاق بازی کودک بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی هم در طبقه منفی یک نمایشگاه زنان و تولید ملی قرار دارد. در این قسمت مربیان با تجربه کودکان را با بازی های مختلف و نقاشی برای ساعاتی سرگرم می کنند تا خانواده ها بتوانند به راحتی خرید کرده و از نمایشگاه بازدید کنند.

حضور بانوان آتش نشان

تیم آتش نشانی بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در غرفه خود مستقر شده اند و در قالب تیم های دو نفره روزانه از ابتدای ساعات آغاز تا پایان نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

مبینا کهربائی یکی از بانوان آتش نشان حاضر در نمایشگاه درباره فعالیت‌های آتش نشانی در این نمایشگاه گفت: ۱۶ نفر از بانوان آتش نشان در قالب ۳ شیفت فعالیت می کنند. امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه زنان و تولیدملی حضور داریم و مستقرشده ایم. وی تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه روزانه در سالن‌ها بازدید و ایمنی غرفه ها را بررسی می کنیم؛ تا کنون شرایط ایمنی خوب است.

غرفه اورژانس

بخش اورژانس در بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تمام ساعات و روزهای نمایشگاه حاضر هستند و خدمات پزشکی به مردم ارائه داده می شود. امید شمیرانی مسئول سامانه ۱۸۴۲ ستاد فرماندهی در خصوص فعالیت های اورژانس در نمایشگاه گفت: چند سالی است که در این نمایشگاه مستقر می‌شویم و خدمات پزشکی ارائه می‌دهیم. تا کنون تعداد زیادی از افراد به ما مراجعه کرده اند که دچار آسیب و یا بیماری مختلف بودند. وی با بیان اینکه میانگین سنی مختلفی با بیماری های متفاوت اعم از سرماخوردگی، ضعف، مشکلات گوارشی و قلبی تا کنون به بخش اورژانس مراجعه کرده اند؛ تصریح کرد: عموما در طول روز قبل از ساعات شروع نمایشگاه تیم پزشکی مستقر هستند و تا پایان ساعت نمایشگاه حدود ۲۰نفر مراجعه کننده داریم.

ایجاد فرصت شغلی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

نشا شلیلیان مسئول خانه دوام و ایمنی سرای محله بهرود در غرفه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره فعالیت این ارگان در بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی هم بیان کرد: ستاد بحران با حضور خود در نمایشگاه قصد دارد اعضای جدیدی را برای تیم بحران منطقه ۲ تهران جذب کند. در کنار ایجاد فرصت شغلی یک سری آموزش هایی مانند پویش شهر آماده را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه داریم.

بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۲۱ تا ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

کد خبر 881284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha